۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۰۴

امام جمعه بیجار:

ملت ایران با اطاعت از رهبری در برابر فتنه دشمنان ایستادگی می کند

ملت ایران با اطاعت از رهبری در برابر فتنه دشمنان ایستادگی می کند

بیجار - امام جمعه بیجار گفت: ملت ایران همواره با اطاعت از رهبری در برابر فتنه های خصمانه دشمنان انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مرادی در جمع راهپیمایی کنندگان شهر بیجار با قدردانی از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز اظهار داشت:راهپیمایی ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

وی با اشاره به  اینکه هر کجا جنایتی رخ می دهد پای مستکبرین و ظالمین در میان است ، بیان داشت:استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با قرار دادن جنگ تحمیلی ، ترورهای ناجوانمردانه ، تحریم ها و تهدیدها در مسیر انقلاب اسلامی ایران سعی در نابودی آن دارد .

امام جمعه بیجار به تهدیدات و فتنه های دشمنان علیه مردم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت:هر چند در طول چند سال گذشته تحریم ها و تهدیدهای دولت آمریکا موجب بروز سختی های فراوانی برای مردم ایران شده است ، اما مردم ما هیچوقت دست از انقلاب و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نکشیده اند.

وی تاکید کرد:دولت آمریکا بعنوان جرثومه فساد از همان دوران ستم شاهی دشمنی خود را با ایران آغاز کرد و در بدو پایه گذاری انقلاب اسلامی نیز تا کنون نیز ادامه دارد.

وی به نماد های بارز دشمنی آمریکا با مردم ایران اشاره و عنوان کرد:پس ندادن مطالبات ایران، حمایت از کشور رژیم بعث عراق در حمله نظامی به جمهور اسلامی ایران ، به شهادت رساندن جمعی از دانش آموزان و دانشجوایان در سال ۵۷ از نمادهای بارز دشمنی آمریکا با ایران است.

حجت الاسلام مرادی اضافه کرد:مردم انقلاب اسلامی ایران با حرکت در مسیر رهبری و به برکت خون شهیدان در برابر تمامی فتنه های آمریکا ایستادگی کرده اند.

وی بیان داشت:پرچم مبارزه علیه نظام سلطه و استکبار در عرصه بین المللی بر دوش رهبر ما است و ملت ایران برای حمایت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اطاعت از رهبری در برابر فتنه های خصمانه دشمنان انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

امام جمعه بیجار همچنین با تاکید بر اینکه دولت آمریکا تا به امروز هر چه توان داشته برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار بسته است ، گفت: مردم انقلاب اسلامی به آرمان های نظام و رهبری وفادار هستند و با داشتن مشکلات فراوان در مسیر امام و رهبری حرکت خواهند کرد.

کد خبر 4763342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha